Annons

Annons

Annons

Värnamo

Daniels musik spelades i världens dyraste reklampaus: ”Finns inget större än Super Bowl”

Omkring 100 miljoner tittare hade under natten mot måndagen bänkat sig för att se årets Super Bowl. I vad som beskrivs som världens dyraste reklampaus hade Volvo betalat 70 miljoner kronor för en 30 sekunder reklamfilm för sin elbilssatsning Polestar. För musiken till filmen stod en 41-årig man från Finnveden.

– Ska man komma ut med musik i reklamsammanhang så finns det inget större än Super Bowl, säger Daniel Fagerström.

Daniel Fagerström från Gislaved menar att exponeringen i Super Bowl kan öppna för nya karriärmöjligheter. Foto Mark J. Terrill/  Sara Mac Key.
Öppna bild i helskärmsläge

Annons

Super Bowl är en av årets stora höjdpunkter för den sportintresserade men också för reklamentusiasten, och varje år lägger företagen astronomiska summor för att kunna synas i evenemangets pauser.

Tekniskt fel

Vänligen försök igen senare.

Annons

Annons

Till toppen av sidan