Annons

Annons

Annons

Munksjöstaden

Tiktok-kändisarna Patrik och Fanny samarbetar med Prins Daniel – för att få fler att röra på sig

Tiktok-profilerna Fanny Ahlfors och Patrik Widell, ambassadörer för Generation Pep, vill få fler barn och unga att röra på sig. På söndag arrangeras pep-dagen i form av ett lopp i Stockholm. Samma tid och datum arrangeras också Pep-dagar runt om i hela landet tillsammans med Fritidsbanken.

Fanny Ahlfors och Patrik Widell, kända från Tiktok, vill inspirera barn och unga att röra sig mer. På söndag deltar de på pep-dagen i Stockholm.
Öppna bild i helskärmsläge

Bild: Robert Eriksson

Annons

Fanny Ahlfors och Patrik Widell kommer på söndag själva att åka upp till Hagaparken i Stockholm för att peppa barnen som är med och springer i prins Daniels lopp som arrangeras där. Loppet vänder sig till barn födda 2010-2016 och de yngsta springer 500 meter medan de äldre springer två varv. På plats finns även möjlighet för barnen att testa olika aktiviteter.

Tekniskt fel

Vänligen försök igen senare.

Annons

Annons

Till toppen av sidan