Annons

Annons

Annons

Jönköping

JLT:s svar om köerna: ”Vi har medarbetare som är på upplärning”

Det vittnas om långa köer för den som vill boka serviceresa.

Dessutom är upplevelsen att det blivit svårare att vara spontan om man vill resa då behöver man vara ute i god tid för att vara säker på att resan kan bli av.

– Det är olyckliga omständigheter, men det kommer att bli bättre, säger Anna-Karin Malm, serviceresechef på JLT.

Öppna bild i helskärmsläge

Bild: Thomas Lundh, Privat

Annons

Flera läsare berättar att det under måndagen var långa köer för den som kontaktade Jönköpings länstrafik (JLT) för att boka serviceresa, då personal inte var på plats på grund av sjukdomar. En läsare uppgav sig ha hamnat på plats 200 i kön.

Tekniskt fel

Vänligen försök igen senare.

Annons

Annons

Till toppen av sidan