Annons

Annons

Annons

På Stan

Kända butiken säker – de mindre affärerna gör comeback efter pandemin: ”Jag tror på det personliga”

Har pandemin haft den effekten att fler värdesätter inlevelseförmåga och medkänsla i mötet med olika varumärken?

Det tror Marie Bergman, som tillsammans med dottern Amanda Bergman driver Olgas Hus i Jönköping.

– Kanske har pandemin lugnat ner människor och då har de kommit på vad som är viktigt, säger hon.

Marie och Amanda Bergman driver Olgas Hus i Jönköping och sommartid butiken Sten på Visingsö. Pandemin har slagit hårt och de hoppas på att fler hittar tillbaka till de fysiska butikerna i städerna.
Öppna bild i helskärmsläge

Bild: Cecilia Nilsen Palm

Annons

Michael Dahl på Index House menar att det är tydligt i deras mätning Kundempatiindex att medkänsla och inlevelseförmåga hos ett varumärke är något som värdesätts allt högre av kunderna.

Tekniskt fel

Vänligen försök igen senare.

Annons

Annons

Till toppen av sidan