Annons

Annons

Annons

Kända resebyrån i Jönköping i konkurs

Hans på Tripp resebyrå svarar på klagomålen efter konkursen: "Folk förstår inte, är ett jäkla jobb"

Hans Åhlström som har drivit Tripp resebyrå i 22 år har fått klagomål från kunder som inte får tillbaka sina pengar för sina inställda resor. Han är väldigt tydlig med att han har gjort vad han kunnat och hjälpt många resenärer att få tillbaka sina pengar.

- Det folk inte förstår är att jag först måste få in pengar från flygbolagen innan jag kan betala till kunderna, säger han.

Hans Åhlström vill förtydliga att det är flygbolagen som är återbetalningsskyldiga. "Hade jag inte suttit i fyra månader och jagat flygbolag så hade det inte kommit in en spänn", säger han.
Öppna bild i helskärmsläge

Bild: Robert Eriksson

Annons

LÄS MER: Familjen har drabbats av resebyråns konkurs: ”Man sitter i en rävsax”

Tekniskt fel

Vänligen försök igen senare.

Annons

Annons

Till toppen av sidan