Annons

Annons

Annons

På Stan

Instagram-profilernas nya makt – satsar helt nytt för att locka tjejer till handel i centrala Jönköping: ”Fenomenet är här för att stanna”

Bolaget Jönköping City har för första gången genomfört ett reklamsamarbete med en influencer.
Syftet med samarbetet är att uppmana kommuninvånarna till att upptäcka city i sommar.
– Målgruppen vi vill nå ut till är unga tjejer, säger Sven Rydell, vd för Jönköping City.

Öppna bild i helskärmsläge

Bild: TT, Janne Wrangberth

Annons

Tidigare har Jönköping City, som delvis ägs av Jönköpings kommun, haft kontakt med skribenter, bloggare och recensenter som vill skriva om Jönköping. Men det här är första gången som de genomför ett större och mer organiserat samarbete med en influencer.

Tekniskt fel

Vänligen försök igen senare.

Annons

Annons

Till toppen av sidan