
Annons
Alla artiklar om
Scenrecensioner


Flyckt om ”Den försvunna”: ”Svindlande”

Flyckt: ”I min bok hör Annika Norlin till det bästa pop-Sverige kan uppbringa”

”Per Gessle har all rätt att stuva om i sin repertoar men de verkliga höjderna nås inte”
Annons
Annons

”Piloten” – på flygtur med Teateri

Popsmeden Jonathan Johansson – inte ett dugg pretto på scen

Recension: Cyrano de Bergerac är en riktig teaterfest

Markus Krunegårds många höjdpunkter förlåter små skavanker – så var spelningen i Huskvarna
Annons
Annons

Så bra var Molly Sandéns spelning i Husqvarna Garden

Rikard Flyckt: ”En konsert som kräver spetsade öron”

Brutal och vacker sorg i Spiras sångcykel

Wagner-opera på Spira: Känslorna ångar om Tristan och Isolde

Recension: Nicole Sabouné slukar en hel

Mänskliga ord lyfte storverket om människosonens liv
Annons
Annons

Flyckt: Musiken testar gränserna för vad en pianotrio kan vara

Det mest avskalade berör mest när Loney Dear spelar på teatern

Rikard Flyckt: ”Återigen förbluffas jag”

”Konserten vecklar ut sig som en allt vackrare blomma ju längre den håller på”

Recension: Biorn Quartet hos jazzklubben

Flyckt: ”Andersson Wij bjuder på sig själv och hela känsloregistret”

Rikard Flyckt: Georg Riedels nya musik blir elegant klubbjazz med Carl Bagge

Premiär för Spiras nya musikal: ”Ensamblen håller riktigt hög klass” • Så tycker tidningens recensent om ”She loves me”

”Alice i Underlandet” i Tabergsgruvan – en oförglömlig upplevelse • Läs recensionen här
